(0 33) 863 15 81 (0 33) 863 18 49
zso_lodygowice@poczta.onet.pl

Szyndzielnia – Łodygowice 13 września 2014r.

W sobotę dnia 13.09.2014r. wybraliśmy się na górską wycieczkę. Jazda pociągiem i autobusem była bardzo przyjemna. O godzinie 09:00 czekał nas fantastyczny wyjazd kolejką linową na Szyndzielnię. Po wyjechaniu udaliśmy się w kierunku schroniska PTTK na Szyndzielni, gdzie zjedliśmy II śniadanie i ruszyliśmy w dalszą drogę na Klimczok. Przy podejściu na szczyt rozdzieliliśmy się na dwie grupy. Jedna podążyła wraz z panem Bartkiem i Panią Wiesławą trasą łatwiejszą, a druga z panią Dagmarą i panią Urszulą trudniejszą i trochę stromą. Spotkaliśmy się na połączeniu tych dwóch tras gdzie następnie poszliśmy na pyszny obiad i zaczerpnięcie sił do schroniska na Klimczoku. Dalsza podróż prowadziła na Magurę, a następnie zeszliśmy do Sanktuarium NMP na Górce. Zwiedziliśmy to cudowne miejsce, niektórzy pili wodę ze źródełka. Dalej trasa wiodła nas do centrum Szczyrku a następnie poprzez Buczkowice, Rybarzowice i powrót do naszej ukochanej miejscowości w godzinach wieczornych. Wszyscy radośnie dążyli do domu po udanej wycieczce.