(0 33) 863 15 81 (0 33) 863 18 49
zso_lodygowice@poczta.onet.pl

Hala Boracza 15.11.2014r.

Wyjechaliśmy ze stacji PKP w Łodygowicach Górnych o godzinie 7.00 W Milówce byliśmy o godzinie 8.30. Powędrowaliśmy szlakiem prowadzącym koło Leśnego Parku. Po pewnym czasie zatrzymaliśmy się w tamtejszym osiedlowym sklepie gdzie niektórzy kupowali sobie słodkości i bułeczki. W tym samym czasie nasz starszy kolega Nataniel próbował zaprzyjaźnić się z gęsią, która wybiegła na nasz widok z domu, który stał naprzeciwko sklepu. Jednak gęś nie chciała się zaprzyjaźnić i wróciła do swoich koleżanek, a my wyruszyliśmy w dalszą drogę. Gdy dotarliśmy do schroniska zjedliśmy pyszne pieczone na miejscu jagodzianki, które dodały nam Powera. Niedaleko od schroniska zatrzymaliśmy się aby „zwiedzić” mały, stary i uroczy domek. W trakcie schodzenia z góry nie obeszło się bez wejścia w błoto, tym razem jednak nie była to koleżanka Julia lecz Kasia.. Kilka minut później Emilia roztargała spodnie. Szczęśliwie jednak dotarliśmy na miejsce gdzie znajdowała się stacja PKP. Nareszcie po 20 minutowym czekaniu odjechaliśmy pociągiem do Łodygowic. I tak zakończyła się nasza kolejna górska przygoda ze Szkolnego Koła Turystyczno-Krajoznawczego.